Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Prelude ICQ a kontakt list

MrQuick (16)|10.7.2006 10:50
Ahoj, moc rád tady čtu, jak Vám chodí Prelude, ale já jsem v něm začátečník. Hned pro začátek podotýkám, že ICQ jako takové jsem nikdy neprovozoval. Na Qteku bych to ale rád zkusil. Mám ICQ number i nick. Mám nainstalované Prelude v0.5.5. Prelude spustím a nastavím se online. Nevím ale, jak dostat někoho do seznamu kontaktů, tak aby se mi objevil na hlavní obrazovce. Když dám vyhledat jiné číslo, tak najdu, rozkliknu ho, ale v menu mi nenabízí volbu kterou bych logicky očekával, a totiž přidat do kontakt listu. Mám tam jen přidat do skupiny, ale nic to neprovede. Dělám něco špatně, nebo jen nevím jak na to?
mmj (28)|10.7.2006 18:28
Jestli nemáš na PC žádného ICQ klienta a máš v pcčku nainstalovanou javu tak by mělo být pohodlnější vlézt na adresu : http://download.icq.com/download/icq2go/

a tam si spustit webowského klienta ICQ2Go! Java, přihlásít se a do něj si normálně přidat požadovaná čísla ICQ, klidně je i vyzkoušej. Čísla se uloží na serveru a když se pak z web klienta odhlásíš a přihlásíš se k ICQ z Prelude na QTeku tam by se ti tam měly kontakty objevit. Zdá se mi to přijatelnější než přidávat ICQ kontakty rovnou ve founu - já jich mám celkem dost.

Jinak je to v Prelude Menu - User - Find ICQ User a přidávej si to do skupiny General
MrQuick (16)|12.7.2006 13:33
[QUOTE="mmj"]Jestli nemáš na PC žádného ICQ klienta a máš v pcčku nainstalovanou javu tak by mělo být pohodlnější vlézt na adresu : http://download.icq.com/download/icq2go/