Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Zprovoznění GPS na AUS A636N

Karina (2)|23.6.2006 18:57
Mám problém se zprovozněním GPS na ASUS A636N. Nedaří se mi nastavit parametry PDA, ani 10-ti denní verze Be-on-road. Nevím jaké porty a rychlost mám nastavit v - nastavení - GPS program, hardvér, přístup v PDA a Be-on-road - nastavení - gps - typ zařízení, port zařízení, přenosová rychlost a protokol. Jednou se mi nastavení PDA podařilo, byl nalezen satelit a určeny souřadnice, ale po nějakém mém zásahu do nastavení GPS opět hefunguje. Pomozte prosím, jsem začátečník. Děkuji.
guard_ce4you (34)|24.6.2006 13:52
Ja na mojom asuse 636 som zistil ze je uplne jedno ako mam nastavene porty v polozke nastavení gps v pda. Dolezite je zistit na akom porte ti komunikuje gps s pda to je podla mna nastavené na tvrdo u mna je to port 5. Protokol si daj nmea , protokol Sirf asi sluzi iba na komunikaciu a nastavovanie samotneho cipu gps aj ked igo ide aj s protokolom sirf. Rychlost portu si daj na zaciatok 4800 na tom by to malo ist na 100%.Ja som tiez skoro mojho asusa reklamoval az kym som si neprečítal pár vecí tu na tomto a iných fórach. Ale aj tak rozdiel medzi protokolmi sirf a nmea som nikde poriadne vysvetlený nenašiel. Toto je len moja domnienka.:yes:
Karina (2)|24.6.2006 17:26