Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

získání licence programu connectmobility E2C ?

Hikoki (88)|22.4.2006 11:25
Všechny zdravím. Jsem začátečník a právě jsem si pořídil C 550 ku. Program E2C se hlásí jako trial verze s možnosti registrace. Je uvedeno Soft-ID a napsáno, že je třeba předat kód poskytovateli programu pro získání licence. Nápovědu nelze otevřít. Prošel sem stránky Fujitsu-Siemens křížem krážem a nic nenašel. Může někdoporadit? Dík Ivan
PedroKV (180)|22.4.2006 13:38
Spolu s PDA jsi dostal voucher s pěti body na nákup SW na adrese http://www.pocketloox-choice.com. Tento voucher musíš zaregistrovat a pak máš půl roku na vyčerpání těch 5 bodů. Můžeš si vybrat z desítek programů, mimo jiné i CM-E2C. Postup registrace tam je popsán.

PS: uplatnit kupón je v angličtině "redeem voucher".
markjag (386)|22.4.2006 15:44
Ak som kupil zariadenie pred vyse pol rokom, teda skoro rokom a este som ho tam nezaregistroval, je to platne? :> . Totiz nemal som to v plane ale koli tomuto E2C to budem muset urobit.
xmike_ce4you (183)|22.4.2006 20:09
Na tej kartičke, kde je tá stierateľná plocha s kódom by mal byť napísaný dátum do ktorého to platí, nie?
Hikoki (88)|23.4.2006 09:46
To Pedro. Dík moc za radu. Akorát sem už všech 5 bodů trochu unáhleně uplatnil, nevěda, že E2C je pouze trial. Nějak jsem v první fázi na Wi-fi nemyslel. Holt si budu muset nachysta skoro 25 euro. Ivan
markjag (386)|23.4.2006 12:57
[QUOTE="xmike"]Na tej kartičke, kde je tá stierateľná plocha s kódom by mal byť napísaný dátum do ktorého to platí, nie?[/QUOTE]

Po case som otvoril krabicu a prijemne som sa prekvapil. Nasiel som tam 2 CD, par navodou, jeden stylus.