Red Sector 2112
Vyžaduje : 5-6 mb uložného prostoru
10 mb programovej pameti
400 až 600 mhz procesor ide to aj na n30 :-)
Realistic 3D Environent
First Person Perspective Gameplay
Real-Time Lighting, Shadow and Reflections
Various Weapons and Ammo to Collect
Telescopic Sights
Night Vision
Jet Pack
Binoculars
Multiple Save Game Feature
Gamma Setting
Multiple Detail Levels
Custom Key Configuration
Difficulty Levels
Expandable Mission Pack CompatibleDownload a stránka výrobce
Ze se nestydi, chtit penize za hru ktera podle obrazku vypada jako Doom. Dokonce to ma i stejne "3d" grafiku :disgusted:
To spíš vypadá podle screenů jako imitace BUILDu, i textury vypadají občas jako z Duke Nukema 3D, schválně to zkusím..
EDIT: tak je to opravdu spíš takový Build (megamix, zvuky občas z Duka a občas z Doomu, taky textury a animace výbuchů, hra se snaží hrát i na odlesky, ale všiml jsem si jen tří na začátku), když je to vysoké detaily tak to vypadá vcelku dobře ale rozhodně to nikam nespěchá, myslím, že když hra udává 25fps tak kecá. Pokud se sníží detaily na minimum tak je tam sice rozdíl v rychlosti ale detaily se sníží tím stylem že se sníží rozlišení hry tak že se ze čtyř (nebo dokonce devíti?) pixelů udělá jeden a je to hodně zubaté. Ale aspoň se to tak nějak dá hrát.. a chodí to fakt pomalu.. na 472MHz to chodí vcelku "plynule" jen na low detaily, což třeba Yeti engine chodí podstatně rychleji i když je plně 3D a spíše připomíná quaka..
EDIT: tak je to opravdu spíš takový Build (megamix, zvuky občas z Duka a občas z Doomu, taky textury a animace výbuchů, hra se snaží hrát i na odlesky, ale všiml jsem si jen tří na začátku), když je to vysoké detaily tak to vypadá vcelku dobře ale rozhodně to nikam nespěchá, myslím, že když hra udává 25fps tak kecá. Pokud se sníží detaily na minimum tak je tam sice rozdíl v rychlosti ale detaily se sníží tím stylem že se sníží rozlišení hry tak že se ze čtyř (nebo dokonce devíti?) pixelů udělá jeden a je to hodně zubaté. Ale aspoň se to tak nějak dá hrát.. a chodí to fakt pomalu.. na 472MHz to chodí vcelku "plynule" jen na low detaily, což třeba Yeti engine chodí podstatně rychleji i když je plně 3D a spíše připomíná quaka..