Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

FSC Loox 520 a problémy s GPS

Paly_ce4you (0)|8.3.2006 09:40
Ahoj všichni.
Poradí mi někdo s nastavením GPS? Po koupi jsem zkoušel pustit GPS Locator a normalně zobrazil polohu, nainstaloval jsem program na navigaci a taky se chytl. Druhý den už se mi při spuštění GPS Locatoru jenom objevil napis v horní liště a začala blikat kontrolka GPS (žádná obrazovka se satelity a polohou se nezobrazila). Tlačitko OK nefunguje a teprve při spuštění nečeho jineho se objeví křížek a locator se da vypnout. Nicmeně ve spuštěných programech zústává i po tomto vypnutí a nejde ukončit.
Jsem v tomto směru nováček a nějak si s tím nevím rady. Jak nastavit com porty, jestli musí být locator zapnuty když chci spustit navigaci atd. jsem se nikde nedočetl.
Pokud mi může někdo poradit budu vděčný.
khooca (133)|8.3.2006 11:50
Pravděpodobně to bude nějaký konflikt mezi lokátorem a tím druhým SW. O který přesně jde a o jakou verzi?

Jinak nastavení (start>nastavení>systém) je:

Programy - mám nastavenou 0, můžeš nastavit cokoli mimo 8

HW - port 8 (tento port je fyzicky napojen na GPS), rychlost 9600.

Toť vše.
Paly_ce4you (0)|8.3.2006 13:40
Už jsem zprovoznil aspon Locator. Měl jsem nastavenou vetší rychlost přenosu. Navigaci mam pocketkim 2.9 Už to bude asi zase fungovat musím to vyzkoušet venku. Kdyz pustím navigační soft tak by to mělo samo naběhnout nebo musím nejdřív pustit ten lokátor?
A dík moc za radu. Už mi z toho šla hlava kolem.
khooca (133)|8.3.2006 13:52
a,No co já vím, kim 2,9 je starej a nebude pravděpodobně 100% komaptibilní s WM5. Určitě je už i trojková řada. Sežeň si update.

b,Obecně nemůžeš mít zapnuté 2 navi softy, neb HW port je pro GPS jenom jeden. Ovšem WM5 nově mají integrovaný virtuální port, jít by to tedy mělo. Nikdy jsem to nezkoušel, takže presně nevím jak nastavit.