Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 23

Téma: SCRABBLE v češtině

Občasný diskutér
    Registrace
    Apr 2005

Čaute lidi,

objevila se tu klasická hra scrabble pro PocketPC, but english :-(
    Nejsem programátor, takže neumím posoudit obtížnost předělání této hry na českou verzi, ale myslím, že by jí uvítal kde kdo. Mám scrabble (program WordMaster) pro PC a je to super. Dále jsem našel hru Criss Cross 2, ale opět jen pro PC :-(

Možná by bylo lehčí předělat českou hru z PC do PocketPC. Můžete se k tomu někdo z programátorů vyjádřit? Možná by se autor PC verze nechal přemluvit na konverzi hry na PDA.

Suri
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SMob
    Registrace
    Jan 2004

Nedal jste zadny link na ty hry, takze ted varim z vody

Lokalizace aplikace, pokud programator pouzil resources by nemal byt problemem.
    Jestlize je k aplikaci zdrojovy kod, jeji lokalizace by take byla snadna - zalezi na licenci aplikace.

Predelani PC verze na Pocket PC je urcite slozitejsi nez pouhy preklad jiz existujici aplikace.

Starousedlík SMob
    Registrace
    Jun 2004

Myslim, ze hlavnim ukolem u Scrabble pro upravu do cestiny, bude spise zasoba ceskych slov a reakce na ne, nez preklad prostredi...

Starousedlík SMob
    Registrace
    Jan 2004

A jo, ja SCRABBLE nehraju, tak jsem to bral, ze jde o program jako je kazdy jiny mas samozrejme pravdu Richarde ...
    Tady by se mozna opravdu vyplatilo portovat nejaky cesky program z PC.

Registrace
    Nov 2007

Pokud myslite ten Scrabble od Handmarku, tak ten je placenej - zdroje k tomu nejsou urcite. Ale pokud si to dobre pamatuju, tak se ty slovniky (ty orig. anglicke) instaluji zvlast. V necem by mely jit otevrit a editovat.