Celá rodina valíme na Xiaomi 4 řady. A, X i NOTE. Baterie je neuvěřitelná, vydrží jako kůň. I s občasným hraním v pohodě 3 dny. WiFi a GPS/GLONAS pořád zapnuty. V téhle cenové hladině (2500-4000) se těžko najde lepší telefon.
GPS/GLONAS fixuje téměř okamžitě a to klidně i uvnitř budovy. Bezpečnostní záplaty a velká česká komunita je super. Na NOTE mám již Android 7 a na požádání lze telefon odemknout pro root (je li potřeba).
Moje okolí už pomalu nejede na ničem jiném. :) ;)
Navýšení jsou cca 4%. Zajímalo by mě, jestli by se taková věc vyplatila (za cenu výroby) u obyčejného auta, kterému přidá tak 4 koně (cca 2kW). Asi ne. Jako technologická zajímavost dobrý, praktické využití v masovém měřítku nulové. :/
Dojezd na jedno nabití akumulátoru má být okolo 110 mil (177 km). .... Při pomalém nabíjení lze počítat s 21 km dojezdu za hodinu nabíjení, s rychlým by šlo o 309 km za hodinu, takže celý akumulátor by měl být nabit za něco málo přes půl hodiny.
Ty počty Vám nějak nesedí. :) Maximální dojezd je 177km a rychlé nabití za hodinu "nabije dojezd" na 309 km?
Nejvíce přínosné komentáře
GPS/GLONAS fixuje téměř okamžitě a to klidně i uvnitř budovy. Bezpečnostní záplaty a velká česká komunita je super. Na NOTE mám již Android 7 a na požádání lze telefon odemknout pro root (je li potřeba).
Moje okolí už pomalu nejede na ničem jiném. :) ;)
Tohle schválit.
https://www.garaz.cz/clanek/eu-chce-zavest-povinne-cerne-skrinky-do-aut-21000661
A pak jen zakázat provoz aut starších než .. (nebo starší oflastrovat eko-bezpečnostním ročním poplatkem).