Je to pěkné, ale nerozumím těm částkám, které za to chtějí. Již za půl milionu Kč lze koupit naprosto perfektní "kočár" s benzinovým či naftovým motorem (když to velmi přeženu, tak za 750 tisíc Kč) a za elektromobil z článku chtějí takřka 2,5x - 4x tolik? Kolik očekávají zájemců o tento elektromobil?
Odpovědět0 0
Za 750 tisíc rozhodně nemáš benzínové nebo naftové 5metrové SUV s 230kW+ motorem.
Odpovědět0 0
Dobrá, nemám, nicméně nabízet nejlevnější variantu s 230 kW motorem a nejnižší cenou od takřka dvou milionů Kč mi přijde takové poněkud "přehřáté" (jak výkonově, tak cenou).
Odpovědět0 0
No nevím, když se podíváme na srovnatelnou spalovací variantu Q7, tak ta začíná na 170 kW (nafta) nebo 250 kW benzín za 1,8 mil. Kč (66.900 EUR). Takže stále moc nerozumím, o co jde. Naopak mi to ve světle těchto čísel přijde, že je to na elektromobil hodně levné.
Odpovědět0 0
Aha, Audi je drahé tak nějak celkově, tak to pak jó.
Odpovědět0 0
Tak bavíme se tady přeci o prémiovém obrovském 5metrovém SUV, tohle není třída Karoqa nebo Kodiaqa. Lexus má RX, taky 230 kW v základu a 1,76 mil. Kč. Mercedes GLE od 180 kW za 1,6 mil. Kč, BMW X5 od 170 kW a 1,71 mil. Kč. Na tom přeci není vůbec nic divného, že 5metrové SUV prémiové značky stojí dva miliony. Jestli je něco divné, tak akorát to, že 5metrové SUV prémiové značky s plně elektrickým pohonem stojí jenom ty dva miliony a ne tři.
Odpovědět0 0
V tom případě to divné je, Audi v té ceně vlastně nemá zahrnutý žádný "příplateček" za to, že to je elektromobil. Ok, zajímavé, to jsem byl s cenami ještě někde u "krále Klacka".
Odpovědět0 0