Registrace: 29.12.2015
Komentářů: 5, score 2.0 | Svět hardware: 285/2.1
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 26.4.2018 s hodnocením +3:
podle dat v clanku se to da spocitat mne spis zarazi to silene cislo na vystupu 400­/800V az 375A Stojan ktery zvladne vice aut ma dokonce 500 A .... uz vidim masove nasazeni EV s celoevropskou nabijeci siti a kdyz se u nabijecich stanic sejde vice vozidel.....bude tam urcite nejaky inteligentni omezovac maximalniho vykonu takze na zazracnych cca 200 km za 8 min muzeme rovnou zapomenout ­(mozna kdyby jsme dobijeli o pulnoci ..­) :­)
v dobach dovolenych to bude dobijeni rozhodne legrace kdyz uz ted u rychleho doplnovani paliva cekaji ridici ve fronte na stojan :D ­(doufam ze tohle EU silenstvi brzo vysumi a nekdo nahore se probudi takova sokova zatez na infrastrukturu je proste mazec­)
Komentář z 30.6.2019 s hodnocením +2:
Pokud nejsou brutalne zanedbané tak i spalovaci auta vetsinou vzplanou diky zavade na elektroinstalaci :­)

U EV vetsinou odchazi menice a regulatory... ale kdyz uz se rozbije baterie tak to stoji za to
Komentář z 27.4.2018 s hodnocením +1:
- ohanet se prumernou trvalou zatezi je totalni nesmysl kdyz napr. pri kratke trase vysplha na 40­-50kW ­(a ted si zapocti opravdu delsi trasu kolik spotrebujes za den a jak dlouho by jsi musel dobijet !!!­)
- to je spise nevyhoda prubezne a pomalu kdyz to jde rychle a ted hned ;­) to je jako pristavit si doma nadrz a nechat kapat benzin do nadrze ta tzv. vyhoda je omezeni dane technologie ;­)
- opravdu dlouha trasa je pro EV trebas i cesta z Prahy do Hradce­/Pardubic a zpete ..pro soucasne vozidla je to jen v podstate popojeti ve srovnani s EV :D
- prakticky priklad po navratu z cesty : zlato babicka potrebuje odvezt k lekari zajed pro ni >>> bohuzel to nejde musim nabijet aspon tri hodiny jinak by jsme nedojeli zpet domu

- zaver: takze nebudeme jezdit a budeme stale na nabijecce ;­) o dalkovych trasach nebo intenzivnim jezdeni si muzeme nechat jen zdat tot vyhody EV pod taktovkou EU ;­) odpoved na tvuj dotaz: jak casto budu muset na ­"benzinku­" abych vytvoril spickovy odber ? >> pokazde kdyz budu potrebovat :­) ­(navic je i velice pravdepodobne ze v momente co bude levnejsi cena za ujety km ze lide budou jezdit mnohem vice = vice spotrebovane energie = vice rychleho dobijeni = vetsi zatez na infrastrukturu ktera ma i v soucasnosti problemy s narazovym navysenim spotreby ktere je ve srovnani s masivnim nasazenim EV naprosto zanedbatelne ....

- lide tankuji benzin i v noci = rozumej kdyz je potreba a ne az bude pripraven nejaky kompenzacni meziclanek narazove vysokych odberu apod.­(coz zvysuje cenu i ekologickou zatez­)
- je jasne ze v prvopocatku kdy bude doslova max par tisic vozidel to nebude zadny vetsi problem pro infrastrukturu obzvlast pro vikendove ridice nebo jen pro ty co popojizdeji 10 km do prace a do obchodu .. omezeni se bude tykat max tech par jednotlivcu kteri si takovy vuz poridi.... kazda technologie ma sve vyhody i nevyhody nasilne potlaceni jedne bez adekvatni nahrady je totalni nesmysl ....

btw jen v malinkate CR je nekolik milionu aktivne pouzivanych vozidel jestli nas EU nuti na masovy prechod na EV a jeste to dotuje z nasich kapes tak je to proste spatne ted si predstav ze se sejde u ­"cerpaci­" stanice nekolik kamionu a osobaku kteri navic ­"cerpanim­" stravi mnohonasobne vice casu nez pri tankovani fosilniho paliva ;­) ­(naprosto realny scenar ktery je navic umocnen vyrazne mensim dojezdem na jedno nabiti ­)

Nejméně přínosné komentáře