Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
14.6.2009, Pavel Koza, recenze
Teprve před pár týdny se k natěšeným příznivcům značky HTC dostal nový HTC Touch Diamond2, jen před několika dny se zase dočkali všichni, kteří dávají přednost skvěle vybaveným komunikátorům s integrovanou QWERTY klávesnicí. Na pulty obchodů zamířil nový HTC Touch Pro2.
hopkirk1 (1) | 28.7.200911:28
Zdravím všechny, před týdnem jsem si koupil tohle zařízení a nefunguje mi na něm ČT24, ani jiný aplikace jako radia na play.cz apod. Měl jsem za to, že na WM 6.1. funguje telka běžně. Musí se něco doinstalovat nějakej plugin nebo něco? Díky za odpověď.
Odpovědět0  0
Kopecek_ce4you (1) | 25.7.200917:16
Zdravím, povedlo se někomu pozitivně vyreklamovat kývající se displej při vyklopení do 50° polohy? V sunnysoftu mi rozbalili 3 krabice a všechno stejné. Kus koupený před měsícem taktéž.
Odpovědět0  0
Nikishek (6) | 7.7.20099:22
Nevíte někdo prosím jestli se neobjeví u Telefonica O2?
Odpovědět0  0
Silumin (3) | 24.6.200910:39
Dobrý den! Nejprve musím pochválit recenzi. Kvalita a hloubka do jaké autor zašel nemá konkurenci ani na zahraničních serverech. Skvělá práce. Recenze však přispěla k mému rozhodnutí nadále zůstat u Touch Pro 1. Jednak se mi nelíbí design TP2 - dvojbarevné provedení , zvětšené rozměry, snížení počtu kláves na HW klávesnici. Nejvíce úsměvné pro mě ale bylo konstatování optimalizace přístroje. Ano možná z pohledu ovládání uživatelem, ale velmi mě zarazila velikost volné RAM po instalaci systému. Obávám se, že bych po nainstalování pro mě nezbytných programů řešil velmi bolestné problémy s pamětí jako kdysi u E-tenu X500+. TP Pro 1 jsem si pořídil jako stroj s obrovskou hardwarovou rezervou do budoucna a to stále platí. TP2 je pro mě z tohoto pohledu nepřijatelný, byť je jasné, že se časem objeví neoficiální ROMky, které nebudou pamětí tolik plýtvat. V případě TP1 se po jeho uvedení na trh řešila celá řada problémů a všechny se časem podařilo vyřešit, byť většinou neoficiální cestou, takže všem majitelům TP2 přeji jen to dobré.
Odpovědět0  0
maco007 (1) | 23.6.200920:42
Ahoj, dnes 23.6.09 jsem koupil CZ verzi tohoto zarizeni a k memu stesti je to opet verze s viklajicim se displejem, ale mimo jine jsem narazil na par nedodelku v prekladu jako napr. v TouchFlo je misto nastaveni napsano stale Settings a pri kalibraci G senzoru je tam veta "Gir automatic de pantalla" (lze to vypnout/zapnout) coz je asi spanelsky :). Napsal jsem tyto nedodelky spolu s dotazem, zda to lze nejak opravit do fora sunnysoftu, ale nedostalo se mi zadne odpovedi.
Odpovědět0  0
panoramixcz (1) | 20.6.200916:12
zdrvím všechny nadšence zařízení Htc touch pro 2 ;-) díky teto recenzi jsem si porídil moje dalsi zařízení s WM !! jenže mam menší problém s GPS !! vše orig nastvanený ale GPS mi nanajde zadne satelity !! zkouseno na google maps na tomtom 6.. nevite nekdo čím by to mohl být ? zda bych mel zařízení reklamovat ?? děkuji za radu a za pomoc
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 20.6.200916:55
Tohle, prosím, v diskuzním fóru. Dík
Odpovědět0  0
WAV_ce4you (6) | 17.6.200920:08
Ano CZ verze se sice začínají objevovat, konkrétně na ATC a CZC, ovšem mnou objednaná česká verze je anglická, takže zítra volám obchoďákovi jak to mysleli.
Odpovědět0  0
iasi (22) | 17.6.200918:10
Veta: "Viete mi prosim s tymto problemom nejakym sposobom pomoct?" je tam samozrejme navyse.
Odpovědět0  0
iasi (22) | 17.6.200917:31
Takze prilozim, ako som s otazkou na customer service dopadol, najprv otazka, potom odpoved... ­"Dobry den, zakupil som zariadenie HTC TOUCH PRO 2 a vyskytol sa na nom problem diskutovany na viacerych forach, teda po vysunuti displeja a jeho vyklopeni sa tento prepadne o cca. 0,5 ­- 0,7 cm. Nepovazujem to za normalny jav a pre ilustraciu zasielam link na video, ktore demonstruje, ako sa moje zariadenie sprava: http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=I6A5v­-DR1A8 A zaroven uvadzam link na video zariadenia bez abnormalie....: http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=jIq1DnUwu_Q A teraz odpoved: ­"Good Afternoon, After watching the videos that you linked on youtube i tested all of our Touch Pro 2 devices. They are all fairly loose, this is so there is some ­"give­" making it more flexible, therefore reducing the chance of breaking. If you are still unhappy with your device we will be more than happy to get it booked into our repair centre. M.Sparkes HTC Europe Support­" Hadam to budu opravovat. Viete mi prosim s tymto problemom nejakym sposobom pomoct?
Odpovědět0  0
visor33 (2) | 17.6.200915:31
Mám pro Vás informaci z autorizovaného servisu. Záruka dle popisu a fotografie (kterou jsem vyfotografoval) bude nejspíš uznána. Zařízení mám ale poslat za 14dní, servis čeká na náhradní díly od HTC. Myslím že ho tam pošlu, nic neztratím, naopak, telefon by měl být pevný.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 17.6.200916:46
Dík za info, servis pracuje rychleji, než HTC... :) Ná na svoji odpověď ještě čekám.
Odpovědět0  0
mistm (15) | 17.6.200910:54
Neni to zas tak spatny, pokud cloveku staci, aby se na to dalo divat na facebooku a na zarizeni, tak myslim, ze staci. Celkove jsem se zarizenim naprosto spokojen, uvital bych vetsi vydrz baterky, ale i tak to neni vubec spatny.
Odpovědět0  0
Moon_ce4you (3) | 16.6.200923:56
Pridávam sa k pochvalám. Lepšiu recenziu som k TP2 nečítal. Chcem sa opýtať, k tomu hlasovému ovládaniu: Nemalo by niečo také prísť ako integrovaná časť WM6.5 a teda by sme to v TP2 mohli mať?
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 17.6.20094:20
Děkuji:) Pokud jde o spekulace co bude nebo nebude součást Windows Mobile 6.5, tak není nic jisté. Nějaké rozpoznávání řeči se připravuje, ale jestli bude přímo součástí zdarma nevím, a navíc HTC si s tou originální ROMkou dělá, co chce, takže to můžou vyhodit oni... :)
Odpovědět0  0
lelouch (86) | 17.6.20097:14
Teoreticky ano... Soudě podle Sliding Panels, které verze WM 6.1 Standard má, ale ve verzi Pro se objevily až ve WM 6.5. V nejnovější Standard verzi je hlasové ovládání integrovanou součástí systému.
Odpovědět0  0
WAV_ce4you (6) | 16.6.200917:48
Doplnění: Ta zpráva výše je k Danovu příspěvku. oprava: ........... s výrazným konstrukčním posunem směrem k prstovému ovládání ani ......
Odpovědět0  0
aeon101 (5) | 16.6.20097:27
Pavle, dekuji za vynikajici a snad nejobsahlejsi recenzi co jsi kdy napsal (pokud se nepletu...:-)). Take jsem TP2 kupoval hned co byl u Sunnysoftu k mani a vymenil za svuj Touch HD, na TP2 jsem se tesil jako male dite... Spis me ale zarazi fakt s vyklajicim se displejem, o kterem je tu hromada pripominek a tvrzeni Sunnysoftu, ze vsechny modely jsou na tom stejne?? Nevim teda jestli mam stesti, ale u me se zadny podobny jev vubec neobjevil, praveze naopak jsem byl prekvapen silnejsi nevuli panel displeje preklopit k sobe, je tam citit pevna kontrola v kloubech, drzi pevne v kazdem stadiu odklopeni a nepohne se ani za nic. V tomto pripade jsem velice spokojen, 100x vic nez u kaisera. Dalsi vec, ktera me ale bohuzel zklamala je velikost RAM po zapnuti pristroje. Sam pises, ze po restartu mas 95MB a s vypnutym TF 111MB?? To uprimne zavidim, protoze mi po restartu ukazuje volnych 60 MB (s TF), 65MB (s Mobile Shell 3) a 71 MB s vypnutym TF ci MS3. Tohleto bylo na cistem pristroji, bez zadnych dalsich instalaci. Je lae pravda ze po doinstalovani asi 15 aplikaci se RAM dale nezmensovala, takze to zatim vubec nevadi. Stalo se mi pouze jednou, ze mi iGO8 pri startu zahlasila nedostatek pamete (spusteno asi 10 aplikaci na pozadi). Lidi z XDA taky uvadeji ruzne parametry vole RAM, takze tomu u TP2 fakt vubec nerozumim. Lidi, jake mate zkusenosti vy? Jinak musim jeste dodat, ze jsem subjektivne vic spokojen s fotakem nez tomu bylo u Touch HD a to same plati i pri sledovani filmu (Core Player- i bez konverze). Hned jsem samozrejme dokoupil i TV kabel- pouzitelnost zarizeni se timto posouva mnohem dal (za vsechny mozne vyhody ted nejvic ocenuji fakt, ze o vikendu, kdyz mi deti vstanou v pet rano, pustim jim pres YouTube na TV hromadu pohadek a ja se jeste dospim...:-)). Dan
Odpovědět0  0
WAV_ce4you (6) | 16.6.20098:21
Dane, z nějakého důvodu ses rozhodl používat SBSH mobile shell 3 i přes zdokonalenou verzi TF3D. Mohl bys prosím ten důvod tady trochu rozvést. Mám pocit, že ho tam máš tak trochu navíc. Ale možná se mýlím. Důvod proč se Ti zdá foťák lepší než u HD by mě zajímal též. Předem díky.
Odpovědět0  0
aeon101 (5) | 16.6.20099:35
To WAV: MS3 navic? No, jak se to vezme. Nevim, jestli jsi MS3 zazil na TP2 v akci (pravdepodobne ano), ale i pres velice zdokonalenou verzi TF, kterou tim nijak nekritizuji, mi prijde MS3 neporovnatelne customizovatelnejsi (promin za ten vyraz...), uzivatelsky privetivejsi a kapku rychlejsi (hlavne v kontextovych nabidkach, kde ale opet rikam, ze TF slo nove mnohem hloubeji). Proste asi co kazdemu vyhovuje vic. Rozhodne to stoji za instalaci, vyzkouseni a porovnani (mel jsem ho uz i na HD). Takze odpoved zni- ano mam ho tam navic, ale kvuli vecem, ktere TF nepokryva, takze proste vic chci... Fotak samozrejme neni zadna bomba, ale s predchozim HD jsem nemel sanci vyfotit momentku, treba ditete v pohybu aby nebyla totalne nepouzitelna. U TP2 je kvalita obrazu temer stejna, ale foceni pohyblivych objektu je mnohem lepsi. Tento jev je pro me dulezity, jinak na bezne foceni v dobrem pocasi mi plne postacuje. Dan
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 16.6.200913:55
Máš v tom guláš - Mobile Shell dělá Spb, nikoli SBSH. TF je docela bumbrdlíček, zabere až moc místa v paměti a hlavně neumožňuje vlastní customizaci (tedy jen s Manilou a ne zcela tak, jak bych si představoval). Taky dávám přednost stále klasické Today.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 16.6.200914:03
Ad. kloub - čekám na vyjádření HTC, taky doufám, že se nepovedla jen jedna série, ale jak jsem posílal na tom videu, je to hodně nepříjemné. Ad. paměť - mám nainstalovaných 7 aplikací a mám 87 MB volné RAM... Teď na to koukám.
Odpovědět0  0
WAV_ce4you (6) | 16.6.200917:44
Na TP2 jsem MS3 bohužell nezažil a doufám, že zítra konečně zažiju :) Osobně se domnívám, že TP2 s výrazným konstrukčním posunem směrem k prstovému ani pořádně a efektivně bez TF3D ovládat nejde. Jak to bude vypadat se zakázaným TF3D a jeho nahrazením MS3? MS3 je přece taky "finger friendly". Zkoušel jsi to? Se zpráíou o rychlejším focení si mě docela potěšil. Aspoň něco pozitivního!
Odpovědět0  0
cubas_ce4you (2) | 16.6.20090:43
Cao panove, nechci vam tu kazit vas HTC turbo PRO WM sedanek, ale nemyslite si, ze nemoznost psat ceske znaky na super ultra bozi HW klavesnici je dost podstatna zavada? Stejne jako je ftipne tlacitko reset, to uz jsem z jineho sveta i zapomel, ze neco takoveho existuje :-) Ale je fakt, ze me pobavily reklamni letacky v baleni hned vedle sluchatek, ktere jsou na poslech hudby nepouzitelne :-) Sorry, muj prispevek je silne neobjektivni, dostal jsem se jen nan 6. stranku tehle super bozi recenze, na vic uz jsem nemel silu.
Odpovědět0  0
WAV_ce4you (6) | 16.6.20091:56
to CUBAS: ano tvůj názor je subjektivní, s hrubkou a dokonce i pitomej, bez hlubších znalostí problematiky
Odpovědět0  0
cubas_ce4you (2) | 16.6.200910:29
Nemas pravdu. Problematiku WM znam moc dobre, ale i tak nevim, co je neobjektivniho na konstatovani, ze zarizeni, ktere neumi psat ceske znaky je tak trochu jako seci stroj, ktery slape, ale neseje :-) Prosim uved skutecne argumenty a ne narazky na muj sloh.
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 16.6.200913:50
Vždyť tam Pavel píše, že české znaky psát jdou, jen to není na hw klávesách. Ale kolik zařízení jiných výrobců i jiných OS to má? Prostě se musímě smířit s tím, že jsme hodně malý trh.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 16.6.200914:00
Však to tam také několikrát píšu, že mi ignorance české podpory pro HW klávesnici přijde jako velká chyba. Na druhou stranu pokud to zařízení budu používat jako primárně internetové zařízení pro vyřizování emailů, chatování a diskuze na webu, tak ta chybějící čeština pro HW klávesnici nemusí být úplně kritický problém, což dokládáš sám ve svém příspěvku, který je taky bez diakritiky:) Co ale nechápu je poznámka o resetu, co je na hw tlačítku, které jsem za 14 dnů viděl jednou při focení, špatného?
Odpovědět0  0
visor33 (2) | 15.6.200922:05
Bohužel potvrzuji slova pana redaktora, který píše o hardwarových problémech....display se vyklá a nejvíce mě trápí, že nelícují plasty k sobě při zavřeném stavu... Musel jsem tam nalepit kousek izolepy aby mi "nelupal" když se obě strany dotkly. Pokud budete vědět informace, jak se k tomu HTC vyjádří, prosil bych o informaci třeba tady do fora.... Zastávám názor že tak drahé zařízení musí být na velmi dobré technicky zpracované úrovni. Pokud toto odmažu, je TouchPro2 vynikající komunikátor, se kterým jsem maximálně spokojen. Klávesnice dokonalá, display, wifi, datové přenosy, gps, .... Fotoaparát by mohl být kvalitnější (můj dřívější SonyEricsson K800i fotil daleko lépe). Přehrávaní filmů přijatelné, na poslech hudby taky dobré (zde je ovšem nutná redukce a kvalitnější sluchátka). Pak se mi někdy , hlavně ze začátku se objevoval nejspíš BUG touchFlo3D.....u sms mi to psalo "Your text message cannost be sent" ... a zpráva se dala tuším do konceptů kde jsem ji musel přeposlat. Nyní to zatím šlape, netuším kde se stala chyba... musím to zaklepat.
Odpovědět0  0
vacan (14) | 15.6.200916:27
Moc díky za recenzi. Díky ní mám definitivně po dilema. Zůstávám spokojen se svým D2. Ten cenový rozdíl za špatně použitelnou hw klávesnici a podstatně horší foťák za to opravdu nestojí. Navrh jsem i na soft klávesnici na D2 dobře zvyknul a píšu na ní úplně v pohodě. Jinak obecně musím říct, že proti tomu, kdy jsem kupoval první Vario od TM - a po měsíci vztekání jsem ho prodal a vrátil se k hloupé Nokii, doba pokročila a D2 už si nechám. Nictméně to neznamená, že zařízení nemají množství malých nedostatků, které prostě člověk musí přejít. Obecně mi tak za ty peníze přijdou nedotažená. Ale jak říkám klady převažují :-)
Odpovědět0  0
Hrubian (1) | 15.6.200915:32
Keďže už mám HTC TP2 celé tri dni a recenzia vymenovala skoro všetky jeho pozitíva, skúsim napísať niektoré nedostatky tohto zariadenia, ktoré som si všimol a ktoré v recenzii uvedené neboli: 1. Totálna absencia hlasového vytáčania a ovládania. Voice dial ani iné možnosti hlasového ovládania tu nie sú k dispozícii. Určitým riešením je MS Voice Comand, ktorý však trpí dosť podstatným nedostatkom, a tým je nefunkčnosť tlačítka na BT handsfree zariadení na účely aktivácie hlasového vytáčania. Inými slovami, na aktiváciu hlasového vytáčania musíte držať telefón v ruke :( 2. Možnosť vybrať si pri aktivácii pripomienky (calendar, task) alebo budíku len z dvoch možností - dismiss a snooze, pričom funkcia snooze neponúkne žiadne časové možnosti a len automaticky odloží pripomienku alebo budík o 5 minút. 3. Nemožnosť doinštalovať žiadne aplikácie do TF3D. Takže jediné, čo ostáva, je, že buď TF3D oželiete a budete používať klasické zobrazenie Today screen, v rámci ktorého si doinštalujete potrebné aplikácie tretích strán, alebo budete používať TF3D a zmierite sa z jeho (podľa môjho názoru) nedokonalosťou. Vyššie uvedené nedostatky pod bodmi 1 a 2 považujem za dosť závažné, ak má ísť (najmä) o business phone, nakoľko hlasové vytáčanie a možnosť zvoliť si odloženie pripomienky bez toho, aby som ju musel celú editovať, je základ, ktorý z nepochopiteľných príčin HTC z Pro2 vypustilo. Nechcem byť paranoidný, ale niekedy mám pocit, že vývojári nových SW niektoré osvedčené utility alebo funkcionality do nových verzií nedávajú naschvál.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 15.6.200916:20
Děkuji za komentář. Hlasové vytáčení mi vypadlo, protože ho nepoužívám a když jsem zkoušel některé na jiných zařízeních instalované aplikace, nebyly výsledky moc dobré. Ale máte pravdu, hlasové vytáčení je pro část uživatelů klíčová vlatnost a asi by ho TP2 mít mělo. Pokud jde o to posunutí připomenutí, není to věc jen Pro2, ale i Diamonda2 a tak je to uvedeno v tom druhém článku, na který opakovaně odkazuji.
Odpovědět0  0
tombik_ce4you (104) | 17.6.20090:26
Ahoj, jen me to celkem sokovalo. Tim je i pro me ten pristroj nepouzitelny. Pokud neni pristroj mozne pouzit z HF tak to je tragedie (myslim zcela vazne). Jinak pokud nemas zkusenosti, doporucuji vyzkouset hlasove ovladani na diamondu. O ovladani moc nejde, ale vytaceni hovoru pres BT handsfree jsem jeste lepsi nezazil. U posledniho telefonu jsem musel zkouset vytacet treba 2x 3x, ale na diamondu (tom software co tam je) se mi az na extremni hluk (kdyz jedu autem s otevrenymi okny po dalnici :D) podarilo vzdy vytocit/zapnout navigaci na poprve :-)
Odpovědět0  1
WAV_ce4you (6) | 15.6.200914:38
Ne tuhle recenzi jsem čekal hodně netrpělivě. Je výborná! Díky. Jen přinesla bohužel spoustu zklamání, peníze jsem na něj už vyčlenil a teď jsem na vážkách zda do HTCP2 opravdu jít. Pro mě jsou dosti velké mínusy: - chybí přisvětlovací ledka (u TyTN mi tahle maličkost mnohokrát vytrhla trn z paty) - chybí TAB (dá se s tím žít, ale dost nepohodlně) - viklavý displej (beru spíše jako kosmetickou vadu, neboť nepředpokládám, že by to mělo tendenci upadnout) - mizerný foťák (né že bych to moc využíval, ale když už to tam je tak by to mělo fotit alespoň průměrně na dnešní poměry, zvláš když je to za ty prachy ) - nemá jack (nejsem mpétrojkový audiofil, ale když mohl být u HD ... a tohle je navíc veliká cihla) jako plusy vidím jen super displej a větší výdrž, neboť to ostatní mají i předchozí modely. Navíc TF3D jde hacknout i do jedničky. Ach jo.
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 15.6.200914:59
Místo LEDky se dá svítit displejem (pLamp od Davida Andrše - namapovat na nějaké hw tlačítko). S 3,5 jackem je u HTC smůla už delší dobu a lepší to už asi nebude.
Odpovědět0  0
JecminekMaselnik (12) | 15.6.200916:22
no já po touch HD zadoufal, že svůj přístup přehodnotili. Po patáliích s BT sluchátky jsem se pokorně vrátil k drátu a z jacku se stává KO kritérium výběru.
Odpovědět0  0
Mashe (42) | 17.6.200912:56
to je sice pravda, ale s ledkou se ta pLampa srovnavat neda ...
Odpovědět0  0
George99 (1) | 15.6.200911:04
Možná to nevidim, ale dá se recenze zobrazit na jedné stránce? Rád bych si ji totiž přes iSilo X přechroustal do pdb a pak přečetl v PDA :-) Díky, George
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 15.6.200915:34
Dobry den. Je mi lito, ale v tuto chvili to neni mozne...
Odpovědět0  0
Mashe (42) | 15.6.200910:47
ad TomTom .. rovnez bez problemu krasne napsano, a snad jen malickost .. kde jsou ty casy kdy k zarizeni byli plne verze outlooku, a kdyz se to veme kolem a kolem tak i ten HTC TyTN II mel ve vybave par programku navic .. nebo ze by to vsechno pohltilo TF3D a na jine se nedostalo .... ? (jsou to malickosti, a kvuli nim si tezko nekdo bude kupovat TP2, i kdyz pri te cene by neco navic potesilo ....)
Odpovědět0  0
mistm (15) | 15.6.20099:33
ad TOMTOM - me normalne funguje. Na xda-developers jsem cetl neco o problemech, ze jim prestal fungovat bluetooth, ale to se mi naprosto vyhnulo.
Odpovědět0  0
Nikishek (6) | 15.6.20091:44
Zdravím, opravdu pěkná plně výstižná recenze. Rád sdělím svůj názor. TP2 mi příjde jako velice šikovný (možná i zlomový) přístroj, avšak i tu jsou nějaké mouchy: Mně osobně příjde jako největší mínus ten viklající se displej. To je hodně špatné. To abych pomale čekal při nějakém neštěstí kdy mi upadne :( Dále mi tak trošku vadí, že zde není magnetický stylus. Když jsem měl Vario, tak po delší používání mi připadlo, že se cesty na stylus v přístroji prostě "ošoupaly" a tím jsem na Variu vystřídal snad 4 stylusy. Tak bych se rád zeptal na váš názor, jak si myslíte že to tam bude držet? To radio mi zas tak nevadí. Myslím, že šikovní uživatelé si ho přesto aktivují, i když jsem nepochopil jeho softwarovou absenci. Sluchátaka a konektory s redukcí docela bída, stejně tak i pouzdro - to asi při aktivním používání nepostačí. Dále pak jsem se doslechl, že není na TP2 kompatibilní TomTom? Nevíte co je na tom pravdy? Na vaší recenzi se mi líbilo, že jste při každém nedostatku uvedl nějaké softwarové řešení (jako například u sluchátek Audio Booster nebo ten patch na radio). I přes nedostatky o kterých jsem se zmínil si myslím, že klávesnice, displej a rychlost u TP2 to všechno přebije. Takže pro mě TP2 špička. Myslím, že pokud výjde nový firmware co nahodí to rádio a trochu opraví fotky nebude už o čem diskutovat :)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 15.6.20092:12
Děkuji za komentář:) Právě jsem odeslal do HTC pár otázek ohledně Pro2. Zatímco u otázky na rádio očekávám nějakou odpověď typu "bla bla bla, je to záměr a vlastnost" a nijak dál to řešit nebudu, k tomu viklání budu chtít konkrétní odpověď - buď je to vlastnost a záměr, nebo je to vada a pak bych rád věděl, jak to reklamovat. Pokud jde o dlouhodobé prognózy (jak to bude se stylusem za půl roku), tak bohužel nemůžu sloužit. Jednou z vlastností mé práce je neustálá obmněna zařízení, takže i když občas nějaké zařízení fyzicky vlastním i celý rok, nepoužívám ho a tak nejsem na problémy způsobené dlouhodobým používáním zrovna ten správný člověk.
Odpovědět0  0
fatra (6) | 14.6.200922:20
super recenzia, vdaka, dobry zaver/zhrnutie, uplne suhlasim.. nechapem preco HTC nepouziva ine materialy na takychto drahych zariadeniach, plast tu jednoducho nepatri nemozem si pomoct ale recenzia mi len potvrdila ze toto zariadenie je predrazene vzhladom na tie 'chybky' a priplatit si 5 tisic len za qwerty oproti D2 je moc ..som zvedavy na zajtrajsie samsungy :)
Odpovědět0  0
lelouch (86) | 14.6.200920:17
Kromě klasického házení polen do zdejšího lesa klasických pochval musím zvláště ocenit pasáž o konferenčních hovorech. Na rozdíl od Pavla je miluju ­(šetří čas jinak strávený cestováním, vysedáváním a vykecávaním se některých jedinců na poradách ­- nějak když už se někam dosypou, tak cítí potřebu se realizovat, což u telekonferencí až tak nehrozí­). Člověk tak navíc ­"vyzkratuje­" některá nedorozumění, která se občas nakupí týmu jedinců pracujících odděleně ­(znáte to ­- ale on řekl, já mu ale napsal, ale ona se na to vykašlala...­). A podle popisu je tohle skvělá a navíc mobilní náhrada i za specializovaná zařízení. Ta jsou nechutně veliká, drahá a blbě se obsluhují ­(viz http:­/­/www.panasonic.cz­/vyrobek.aspx?id=GI_3533­). Ruchový mikrofon, dobré repráky, dosah minimálně do tří metrů kolem ­(já vím, psal si pět, ale podle různých efektů co jsi popisoval asi hlavní mikrofon nebude mít zrovna kulovou charakteristiku, takže tři to budou jistit­), jak jsem pochopil, to vše bez zpětné vazby... hmhm. Škoda, že mě zbytek nepřesvědčil...
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 14.6.200923:05
To hodnocení konferenčních hovorů je nutné brát s rezervou, jelikož jsou moje zkušenosti nulové a nemám srovnání, možná jsem byl nadšený z něčeho, co by každodenní uživatel považoval za podprůměr, ale propadák by to neměl být v žádném případě:) Prostě to fungovalo, což někdy nemusí stačit, ale minimálně na občasné použití to bude bez problémů.
Odpovědět0  0
lelouch (86) | 15.6.200912:40
Za největší problém u těchto hovorů pokládám složitou obsluhu. Není nic horšího, když člověk svolává několik lidí strašně složitě a nepřehledně. U většiny zařízení si to vyžaduje postupné volání všem zúčastněným se všemi opruzy s tím spojenými, což zdržuje samo o sobě (první hovor, Kontakty, hledání, další hovor, Kontakty, hledání....). Možnost vytvořit si seznam dopředu, vidět vizualizovaně co se kde děje, jestli jsou ještě stále všichni v hovoru, rychlé přepínání do "private" módu a podobně - nic z toho prostě není v tuhle chvíli žádným jiným způsobem tak komfortně vyřešené. A pokud mi už dneska vyhovuje neodrušený mikrofon a zadní reprák s740 Rose, pak u telefonu, který je na tohle optimalizovaný neočekávám nedostatky v akustice... Otevřená zůstává charakteristika mikrofonu (koule, osmička, hyperboloid) - to když kolem Pro2 sedí více lidí - a algoritmus filtrace ruchů (jestli umí i restauraci anebo pouze dozvuky a tak.).
Odpovědět0  0
mistm (15) | 14.6.200917:49
Co se tyce GPS, tak jsem take spokojen akorat mi vcera v lese malinko kolisala. Dell Axim X50v je 5 let stare zarizeni. Zkousel jsem nastavit i ­"max performance­", ale sit ja chvili v dosahu ­(s plnou silou signalu­) a chvili ne. Mozna je to problem uplne jineho razeni a vubec se netyka sily signalu. Az budu ve skole, tak vyzkousim sit tam. Ad baterie ­- 2 telefonaty, asi 20 fotek, prakticky 3.5 hodiny nepretrziteho pouzivani ­- google maps, GPS navigace, edge, 2x skype hovor, odeslani mailu, uploading na facebook a kdyz jsem se vracel, tak jsem mel jeste 1­/3 baterie. Stve me, ze se porad upatlava display, ale nic hroznyho. U iphonu to je to samy. Staci otrit o triko :­-­) U pouzdra bych uvital snazsi vyndavani telefonu, ale to uz jsem az moc narocnej.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 14.6.200917:51
Tak to máš štěstí:) Já to probíral se Sunnysoftem, jestli třeba nemám vadnej kus, ale ujistili mě, že se takhle chovají i další, co mají (ne všechny, ale rozbalovat kvůli mě 5 krabic jsem si netroufl žádat:). Uvidíme, napíšu do HTC, co s tímhle problémem hodlají dělat. Pokud je to bez problémů reklamovatelné, tak je to sice opruz, ale dá se to přežít. Pokud budou dělat drahoty, je to docela problém.
Odpovědět0  0
mistm (15) | 14.6.200918:05
Zkusil jsem to pridrzet stylem jako ty a mas pravdu. Ta vule tam skutecne je. Priznam se, ze bych si toho vubec nevsiml :-) Na druhou stranu ja to naklaneni ani moc nevyuzivam, tak mozna proto.
Odpovědět0  0
kobol (1) | 15.6.20090:46
Podobně se už u HTC ptal někdo z XDA fora. Odpověď je === 'Thank you so much for contacting HTC Technical Support Team. Regarding your request, kindly note that the symptom you stated (the screen when tilted was loose on its hinges and wobbled back and forth by a few milimetres ) is not a normal symptom. the Screen should be firmly in place. For further assistance please don't hesitate to contact us on our hotline or visit our website at www.htc.com . Respects & Regards, HTC Technical Support Team. === Takže, otázka je, jak se k tomu postaví Sunnysoft nebo servis HTC...
Odpovědět0  0
Chrono Leggionaire (6) | 14.6.200917:15
Sice jsem nevydržel a zařízení si koupil před vydáním recenze, ale i tak jsem se na komplexní dílo od Pavla Kozy těšil a dnes jsem se dočkal. Takže předem děkuji :-) Také přidám pár postřehů, které jsem nasbíral za těch pár dní a zareaguji na některé body v recenzi (předchozím komentáři). 1) Opravdu skvěle odladěný a optimalizovaný systém, pohyb v telefonu je rychlý a plynulý. S takovou ROM v základu jsem se ještě nesetkal u žádného zařízení. 2) GPS jsem včera nadprůměrně testoval a mile mě překvapila. Nejen silničním navigováním, ale i off-road, takže jsem si při té příležitostli odlovil dvě schránky, které se mi dosud bránily. První fix do několika sekund (bez quickGPS), bezchybná přesnost a absolutně bez odchylek či výpadků. 3) Velmi slušná výdrž na baterii. Zařízení vydrží při +/- stejné zátěži o poznání déle, než jeho předchůdce. Je to zapříčiněno jak vyšší kapacitou akumulátoru, tak již zmíněnými optimalizacemi. 4) Mechanické zpracování se mi zdá na velmi vysoké úrovni a vůli nepozoruji takřka žádnou. Také jsem teď zkoušel postupně přiměřenou silou promačkávat zadní část krytu a bez sebebemenšího zavrznutí. Kolega měl TP2 ještě předemnou a dílenské zpracování bylo to první, co jsem u něj před vlastní koupí zkoušel. Dle mého také prospěl na výbornou. Každopádně na video jsem taktéž zvědav a jsem moc rád, že si mi podobné problémy vyhnuly. 5) Dosah WiFi mi příjde na stejné, či velmi podobné úrovni, jak tomu bylo u předchůdce. U všech WM zařízení, která jsem měl, mi dosah příjde velmi podobný (Dell Axim X50v jsem nevlastnil, ale třeba můj iPhone první generace má dosah znatelně lepší, než současný a minulé WM komunikátory. Ale to jen tak OT) . 6) Fotoaparát jsem ještě raději ani nezapínal :-)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 14.6.200917:49
Pokud jde o mechanické zpracování, tak než nachrchlám videorecenzi, tady je krátké video ukazující problém v praxi http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=6l5A2Et4wPo ­- snad je to vidět dostatečně, jak bez jakéhokoliv úsilí viklám horním dílem nahoru a dolů. Vrzání se nejvíce projevuje v oblasti pod regulátorem hlasitosti, ale zavrže to i jinde a to nepřesné lícování je nalevo od displeje a pak jakovy dole pod klávesnicí zhruba v místech šipky doleva a dolů.
Odpovědět0  0
mistm (15) | 14.6.200916:25
Nejdrive chci pochvalit za naprosto dokonalou a vycerpavajici recenzi!! Vskutku nejlepsi recenze, kterou jsem cetl a ze jsem jich uz procetl hodne. moje postrehy: 1) zpetne lomitko na klavesinci sice neni, ale v url se pouziva lomitko normalni, ktere na klavesnici je s kombinaci FN+N. Pro advanced uzivatele - klavesnice se da celkem snadno prizpusobit obrazu svemu - nekde tady ve foru je o tom specialni vlakno na jehoz zaklade jsem si udelal v podstate klavesnici snu. Tabulator mi nicmene v hodne aplikacich na prepinani mezi ovladacimi prvky nefunguje (proste v textboxu se udela nekolik mezer misto preskoceni na dalsi ovladaci prvek) 2) malinky preklep: 4. stranka - prohlížeč interneu 3) k bluetooth - Human Interface Device - mam externi BT klavesnici a prace s ni je naprosto bajecna. Driv jsem musel nacitat nejaky ovladac, kdezto sparovani v novem Bluetooth manageru funguje neuveritelne snadno. Kdyz pak zapnu klavesnici, staci zacit psat a sama se spoji se zarizenim a hned vse funguje. 4) ad viklající se displej - jsem zvedav na to video, protoze ja si tyhle veci vubec nevsiml ani ted kdyz jsem ji hledal :-) 5) wifi me osobne pripada slabsi - alespon muj staricky Dell Axim X50v ji mel silnejsi - nepripojim se z domova k nedalekemu AP. Mozna je chyba nekde na me strane, ale ani s notebookem a ani s Dellem jsem nemel problemy. 6) fotak je proste mizerie, vcera jsem byl na vylete a pojal jsem to tak nejak jako test HTP2 ... gps bomba, baterie bomba, prace se zarizenim bomba, fotky bida. Na zarizeni vypadaji dobre (diky velikosti samozrejme), ale kdyz jsem je uploadoval rovnou na facebook, doma jsem se pak zdesil co jsem to tam vlastne dal. Nicmene diky za archiv s ruznymi moznostmi nastaveni. Snad casem najdu pouzitelne nastaveni. Jinak naprosto souhlasim s tim, co je uvedeno v recenzi. Znovu diky za bajecnou recenzi. Davam 1cku :-)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 14.6.200917:12
Děkuji za obsáhlý komentář:) Dovolil jsem si recenzi na jeho základě trochu doplnit a opravit. Pokud jde o češtinu, nějak jsem to ve fóru propásl, nicméně na mém postoji vůči HTC se nic nemění - tohle je práce výrobce a byť už je nastavení díky chytrým čtenářům ce4you relativně jednoduché, není to ideální a skutečně bych u takto drahého přístroje určeného pro business uživatele čekal lepší servis. Viklající se displej je otřesný, když vemu zařízení za klávesnici a lehce, skutečně lehce s ním zatřesu, tak se displej viklá až to není pěkné. Sílu WiFi odhaduji, nemám tu laboratoř na měření signálu, takže je určitě možné, že některé zařízení bude lepší nebo horší, proto jsem moc rád za podobné komentáře:)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.