Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Samsung Flow: dokonalejší propojení všech zařízení

14.11.2014, Jáchym Šlik, aktualita
Samsung se nejspíš inspiroval platformou Continuity, kterou Apple představil spolu s iOS 8 a OS X Yosemite. Výsledkem je platforma, která chce více propojit všechna zařízení od Samsungu, chytrými hodinkami počínaje a televizorem konče.
Samsung Flow se skládá ze tří hlavních funkcí. První má název Transfer a umožňuje přenést aktivitu z jednoho zařízení na druhé. Například začnete na tabletu sledovat video a po příchodu domů pokračujete ve sledování na své televizi - pochopitelně v části, kde jste skončili. Podobně jednoduše můžete zahájit na jednom zařízení videohovor a dokončit jej na jiném, samozřejmě bez přerušení. Nebo na smartphonu vyhledáte trasu do restaurace a následně ji odešlete do svých chytrých hodinek Gear S.





Další funkce se jmenuje Defer a jedná se vlastně o úkolovník, ke kterému máte přístup ze všech vašich zařízení. Úkoly je ovšem možné vytvářet a přesouvat nejen v závislosti na čase, ale také v závislosti na používaném zařízení. Ne vždy totiž máte po ruce zrovna ten druh zařízení, který je pro danou činnost vhodný.

Cestou do práce vás při prohlížení příspěvků na sociální síti zaujme odkaz na video, který si uložíte pro pozdější shlédnutí doma na televizi. Nebo si v kavárně na tabletu vytvoříte koncept prezentace a dokončíte ji doma na svém počítači.

Poslední funkce Notify umí zobrazovat nové notifikace napříč zařízeními. Takže při sledování televize jste na obrazovce upozorněni na příchozí hovor, i když váš smartphone leží ve vedlejší místnosti. Podobně se notifikace budou zobrazovat na tabletu, počítači a chytrém příslušenství, jako jsou hodinky.





Platforma Samsung Flow ještě není plně dokončena a proto o ni ještě nejsou známy všechny detaily. Můžeme ovšem předpokládat, že k jejímu nasazení dojde v nejbližších týdnech až měsících.

Zdroj: Thinktankteam.info
reklama