Agent 007: špiónské brýle s kamerou

5.6.2014, Milan Šurkala, recenze
Nedávno jsme se podívali na problematiku špehování pomocí běžně dostupných prostředků, ať už jde o odposlechy, kamery nebo napíchnutí PC. V dnešní recenzi jsme pro vás vyzkoušeli špiónské brýle s kamerou.
Dnes jsme se podívali na levné brýle, které jsou vybaveny digitální kamerou schopnou i záznamu fotografií. Za 750 korun dostanete hračku, se kterou byste dle popisu měli být schopni si zahrát na špióna, ale měly by být vhodné také např. pro policii, akční sporty nebo pro studenty. Nejsou kdovíjak krásné, zpracování je vyloženě hrozné, a to nemluvím o ovládání, kdy paměťová karta v kloubu rozhodně není snadno přístupná (přes USB kabel jsem data z bezpečnostních důvodů radji netahal - tyhle gadgety jsou často plné spywaru a neměl jsem odvahu to zkoušet, paměťová karta byla čistá). Tlačítko pro spuštění na vnitřní straně nožičky brýlí rozhodně také na ovladatelnosti nepřidává, je hodně špatně dosažitelné.

Špiónské brýle s kamerou závěr

Kvalita obrazu pochopitelně není žádný zázrak. Snímač hodně šumí, obraz je agresivně odšumovaný, brýle si nerozumí ani s protisvětlem a už vůbec ne se špatnými světelnými podmínkami. Jakž takž fungují jako alternativa k videokameře do auta, ale i zde musíte počítat s hodně úzkým úhlem záběru. Celkově řečeno, James Bond by z těchto brýlí nadšený asi nebyl, ale pokud chcete trochu zábavy a máte na PayPalu zbytečných 750 korun, eBay je těchto brýlí plný. Google Glass to ale opravdu není. Další díly seriálu:

Jak hodnotíte tyto špiónské brýle s kamerou?
V anketě šlo hlasovat od 5.6.2014 do 9.6.2015. Počet hlasujících: 6
Výborné17 %